Log In

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

Subtotaal winkelwagen: €0.00

Advies en antwoord op jouw vragen

Klantenservice

Advies nodig? Wij helpen je graag verder

 


       

Telefoon

FAQ

Mail

Chat online

Advies?                     

Bel 033 203 5009

Kijk hier voor direct

antwoord  op diverse        vragen              

info@fietskar123.nl       

Klik rechtsonder op Chat

Stel direct je vraag of laat een bericht achter voor de klantenservice.


Hulp of advies nodig?

Hierboven zie je verschillende manieren om vragen te stellen. Vaak kunnen wij je vraag direct beantwoorden en soms is het nodig om iets nader te onderzoeken.
 

Bereikbaarheid

Voor direct persoonlijk contact zijn wij te bereiken

  • Vanaf maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 18:00 uur 
  •  Vanaf zaterdag t/m zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur

 

Bellen met Klantenservice

Bellen kan natuurlijk altijd binnen de openingstijden 033-2035009 (lokaal tarief). Of stuur ons een E-mail, In bijna alle gevallen krijg je direct of dezelfde dag nog een antwoord van ons.

Uiteraard vindt je ons ook volgen via Facebook en Twitter.  Like ons en lees als eerste onze  berichten met aantrekkelijke aanbiedingen.

 

Antwoord op veelgetelde vragen

Antwoord op vragen die we regelmatig krijgen tref je hier.

 

Garantie

Op artikelen die je koop via Fietskar123.nl zit gewoon de gebruikelijke garantie. Meer over garantie op aankopen bij Fietskar123 lees je hier.
 

Op zoek naar een specifiek artikel

Soms ben je niet zeker of een (nieuw) onderdeel past. Je hebt een vraag over de exacte specificaties of een andere vraag over een product. In dat soort situaties kan je het beste je vraag aan ons voorleggen. Dit kan je het beste doen via Mail of direct via het contactformulier.  Vaak kunnen we je vraag direct beantwoorden, maar soms moeten wij eerst zaken uitzoeken of navraag doen bij de distribiteur of fabrikant. Maar ook dan doen we er alles aan om je vraag snel te beantwoorden.
 

Je hebt een artikel besteld en je wilt weten wat de status is

Als er onduidelijkheid is over de levering of moment van levering, dan horen wij dat graag. Mail bij voorkeur je orderbevestiging met daarbij je vraag. Zo kan er geen onduidelijkheid bestaan over betreffende bestelling en hebben wij alle gegevens om het snel voor jou uit te zoeken.
Mocht je al beschikken over een Track%Trace nummer, ga dan eerst na of je daarmee zelf de status van de levering kunt achterhalen. Dit kan eenvoudig via de website van betreffende vervoerder. Zijn er dan nog vragen, dan horen wij dat graag.
 

Bestelling annuleren

Een bestelling kan zolang deze nog niet is verzonden kostenloos worden geannuleerd. Annuleer daarom waar mogelijk zo snel mogelijk. 
 

Bestelling retour zenden

Ben je niet tevreden met het geleverde, dan is er de mogelijkheid om het terug te sturen. Doe dit  zo snel mogelijk en houd daarbij rekening met de regels die gelden voor het retour sturen van aankopen

 

Iets toevoegen aan een (afgeronde) bestelling

 
Iets bijbestellen is altijd mogelijk, maar heb je net een bestelling gedaan en wil je daar iets aan toevoegen, dan is het raadzaam het andere gewoon los te bestellen en ons nadien een verzoek te sturen om beide bestellingen samen te voegen.